Redan onsdag!

Fast det har varit en sjukt seg vecka på jobbet så har det redan hunnit bli onsdag vilket är superskönt! Har hela dagen känt att det är tisdag så det var riktigt skönt när jag inså att så inte var fallet. 

I måndags var jag med Claes till Otterbäcken där jag först blev bjuden på middag, supergott, och sen spelade vi bilbingo och jag lyckades för andra gången denna sommaren vinna 👏🏼 



Igår var det fysträning igen, måste erkänna att jag aldrig längtat så mycket att få gå in i hallen igen och få träna boll.  Känns superkul att få knyta på sig volleyboll skorna "på riktigt" igen efter ett speluppehåll, riktigt taggad faktiskt! 

Hade sista dagen på min diet igår så gjorde sista invägningen och mätningen i morse, vågen visade -4kg och enligt måttbandet hade jag tappat 11 cm runt magen vilket jag är galet nöjd med efter bara 9 dagar! Nu gäller det bara att hålla det också.
Hörs!
Allmänt | |
Upp