En bra dag

Började dagen idag med sovmorgon (första gången denna semestern i min egen säng vilket var helt underbart skönt) sen åkte jag in till Degerfors till mamma och pappa och drack en kopp kaffe och sa hej då efter som dom ska åka till Kroatien imorgon (utan mig!!!???) . Åkte ner till jobbet en sväng och blev direkt påhoppad av Nina med massa frågor, ibland fattar jag inte hur man kan vara så smart (eller!?), fattar inte hur hon tänker ibland alltså! Men det var iaf sjukt skönt att få lite gjort som jag inte hade möjlighet att fixa innan jag gick på semester.

Sen åkte jag, Oscar och Claes till Lungsund och skulle spela äventyrsgolf, vi hade alla tre taggat för detta i över en vecka typ! Men när vi kom fram på ösregnade det så det blev ändrade planer och bilen rullade vidare till Kristinehamn för bowling istället, vilket inte var ett helt dumt beslut i efterhand då jag vann 👏🏼

Sen åkte vi till Karlskoga och käkade Thai-mat och avslutade med efterrätt på som hemma. 

Med andra ord, en sjukt lyckad dag! 
Hörs!
Allmänt | |
Upp